Read and rate Travel Journal Entries for Lak, Vietnam

Feb 23, 2011 - 5. Tag Motorradtour (110 km) Buon Ma Tuot - Lak See

Nach dem Fruehstueck fahren wir au sder verkehrsreichen Stadt hinaus zum Dray Sa Wasserfall (rauchiger Wasserfall). Dann gehts retour in die Stadt, wo wir nochmals Reispapier-Roellchen futtern - diesmal mit Kamera bewaffnet. Dann gehts weiter Richtung Lak See. Rahel und ich sitzen auf den Ruecken eines Elefangen (in einem Korb) und lassen uns eine Stunde durch die Gegend tragen. Der Elefant geht durch den See - wir haben Angst, dass wir samt Fotoapparat absaufen... aber das Wasser ist nicht tief genug resp. der Elefant gross genug, dass...

Mar 10, 2009 - Easy Riding Day 1 - Nha Trang to Dak Lak

After talking to 2 Vietnamese Easy Riders at the Easy Rider cafe in Nha Trang and flipping through their pictures and past reviews and thank yous in their books, Jamie and I jumped on a great opportunity and scratched our open bus ticket. Instead of taking the open tour bus to Dalat, Jamie and I hopped on the back of 2 motorcycles with our big bags tied tighly behind us and saw a more personal side of Vietnam, the Central Highlands in particular. I've heard and read many great reviews about seeings parts of the country with an easyrider and...